Thursday, 10 October 2013

Testimoni pengguna Shaklee ESP


ESP adalah penyelesaian masalah kecantikan anda. Tak perlu SUNTIKAN wajah masih boleh BERSERI dan CANTIK!


TESTIMONI PENGGUNA
 
[Puan E]
{bertenaga la kinah. saya suka minum esp ni pagi nak pergi kerja. tengah hari saya still bertenaga. suka sangat esp
 

[cik y]
kinah aku minum esp ni terus tak berselera nak makan. kenyang selalu je rasa. bonus kulit pon rasa macam nak ok.
 

[puan s]
"Saya telah amalkan meminum ESP sejak usia kandungan 5 bulan. sekarang anak kecil saya berumur setahun. yang paling ketara sekali perubahan yang saya alami. tanda strechmark dan kehitaman diperut dah kurang ketara sangat. suami pun terkejut sebab tanda hitam diperut akibat tak jaga masa hamil dulu dah tak ada. strechmark pun dah tak teruk macam dulu.."







Berminat pm Dilla sms/whatsapp 019-7270181

0 comments:

Follow Me