Thursday, 17 April 2014

Testimoni Set Hamil Shaklee



Dengan mengamalkan Set Kehamilan Lengkap Shaklee secara konsisten
¤ Tiada lagi kejang urat ketika tidur mahupun ketika berjalan jauh seharian.

¤ Kulit saya bersih tanpa sebarang kesan hitam terutama di sekeliling leher, celah ketiak, dan paha. Tumit kaki saya juga tidak pecah dan merekah seperti kehamilan sebelum ini.

¤ Walaupun sudah masuk bulan ke-enam kehamilan, alhamdulillah, kaki saya masih belum bengkak.

¤ Saya rasa lebih bertenaga setiap hari walaupun kehamilan kali ini saya perlu bekerja di pejabat seperti biasa, menguruskan rumah dan anak saya yang sedang aktif, dan juga menjalankan perniagaan Shaklee saya.

¤ Saya juga dapat tidur lebih lena tanpa sebarang masalah.

¤ Keputihan yang saya alami untuk kehamilan kali ini juga sangat sedikit dan tidak mendatangkan sebarang ketidakselesaan.. (Puan Nurul)



* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease.

 
Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 

  Sms/Whatsapp 019-727 0181

  email : fadilaz2983@gmail.com

  Fan Page Kecantikan Terindah

0 comments:

Follow Me